Avensus is zich er van bewust, dat de diensten en producten die zij levert een belangrijke schakel in uw organisatie vormen. Hoewel onze dienstverlening vaak niet direct zichtbaar is, is het belang van betrouwbare informatie en veilig ingerichte systemen een kritische factor in iedere bedrijfsvoering. Wij besteden dan ook veel aandacht aan onze kwaliteitszorg.

Kennis

Dit begint met de selectie van de allerbeste technische mensen. Onze specialisten moeten over de juiste kennis beschikken om veilige en betrouwbare IT-oplossingen te realiseren. D.m.v. regelmatige training en opleiding wordt deze kennis op peil gehouden en zorgt Avensus dat zij over een breed gecertificeerd specialistenteam beschikt die garant staan voor de gewenste kennis en kwaliteit.

Partnermanagement

Door te kiezen voor de juiste strategische en technologische partners kan Avensus de beoogde kwaliteit doorvoeren in de systemen waarin informatie wordt verwerkt en opgeslagen. De exponentiële groei van nieuwe technologieën maakt dat Avensus ook hier de vinger aan de pols houdt en haar partners met grote zorgvuldigheid selecteert en evalueert.

ISO-certificering

Onze diensten en leveringen worden uitgevoerd volgens de ISO 9001:2008-norm. Avensus is hiervoor al vele jaren volledig gecertificeerd. Bij de ISO norm staat het verhogen van de klanttevredenheid centraal. De certificering past in ons streven om de kwaliteit van de dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Mark Ellenbroek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mark Ellenbroek
Inkoop & Kwaliteitsmanagement

“Deskundig, betrokken en resultaatgericht; dat zijn onze kernwaarden en deze verhouden zich direct tot de kwaliteit die Avensus levert.
Uiteindelijk draait het erom dat onze klant tevreden is met het resultaat en daar doen we vanuit een betrokken team dagelijks ons best voor!
Jaarlijks houden we het Klant Trevedenheids Onderzoek – het KTO. Dit geeft ons belangrijke input over hoe onze klant vindt dat Avensus acteert en hierop kunnen wij ons continu blijven verbeteren.”