• Inzet wanneer nodig

  • Betrokken beheerteam

  • Parate kennis

Avensus Servicedesk bestaat uit een betrokken team van IT professionals die ervoor zorgen dat uw IT-omgeving up-to-date blijft en continue beschikbaar is. Gebruikers ondersteuning het afhandelen van incidenten en changes worden conform afgesproken KPI’s uitgevoerd. U kunt 7 dagen in de week en 24 uur per dag op ons rekenen.

Per telefoon
+31 (0) 36 53 93 111 – op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.

Per email
servicedesk@avensus.nl

Voor telefonisch support buiten kantooruren verwijzen wij naar uw serviceovereenkomst, hierin vindt u uw persoonlijke 24/7-telefoonnummer.

Dit vinden onze klanten van onze service

Omdat we het bij Avensus belangrijk vinden om te weten wat onze klanten nu echt van onze service vinden, vragen we na elke interactie om een evaluatie. In de grafiekjes hieronder vindt u de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek. Zou u graag willen weten wat anderen van onze service vinden? Bekijk dan onze scores!


Manfred Pallencaöe

Manfred Pallencaöe
director Managed Services

Meer weten over het geheel of gedeeltelijk uitbesteden van uw ICT of onze Managed Cloud Service-diensten?
Informeer bij Manfred: mpallencaoe@avensus.nl

 

 

 

Gerrit Ruiten

Gerrit Ruiten
System Engineer

“Op de servicedesk ben je dagelijks in contact met de eindgebruikers. Dit maakt dat de vragen ook heel divers zijn en verschillend zijn qua moeilijkheidsgraad. Aan ons de taak om zo snel en goed mogelijk ondersteuning te bieden. Ik ben trots op onze resultaten: 99,95% availability, inmiddels hebben wij meer dan 7.800 changes uitgevoerd en 93% van de service calls handelen wij binnen de afgesproken norm af.

Dan doen we het toch goed als team!”

mautic is open source marketing automation