1. Managed Cloud
  2. Servicedesk

Servicedesk

Avensus Servicedesk bestaat uit IT professionals die zorgen dat jou IT-omgeving up-to-date blijft en continue beschikbaar is.

Gebruikersondersteuning en het afhandelen van incidenten en changes worden volgens afgesproken KPI’s uitgevoerd. 24×7 staan wij voor jou en jouw medewerkers klaar.

Avensus Servicedesk bestaat uit een betrokken team van IT professionals die ervoor zorgen dat jouw IT-omgeving up-to-date blijft en continue beschikbaar is. Gebruikers ondersteuning het afhandelen van incidenten en changes worden conform afgesproken KPI’s uitgevoerd. Jullie kunnen 7 dagen in de week en 24 uur per dag op ons rekenen.

  • Inzet wanneer nodig
  • Betrokken beheerteam
  • Parate kennis

Per telefoon
+31 (0) 36 53 93 111 – op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.

Per email
servicedesk@avensus.nl

Voor telefonisch support buiten kantooruren verwijzen wij naar het serviceovereenkomst, hierin vindt je het persoonlijke 24/7-telefoonnummer.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Zonder omkijken

We adviseren, bouwen, beheren en monitoren. We combineren innovatieve cloudoplossingen met zichtbare en onzichtbare beveiligingslagen en vertalen dat naar gebruiksvriendelijke toepassingen. On-premise, met co-locatie of in de cloud: afgestemd op de bestaande systemen en belangrijkste doelstellingen van jouw organisatie.

Hoe voegt de cloud waarde toe voor jouw organisatie en wat is de beste manier om zo’n stap te maken? Met onze Avensus Cloud Strategie Scan maken we duidelijk wat de beste route is naar jullie digitale toekomst. We inventariseren organisatiedoelstellingen, de huidige IT-infrastructuur en stippelen de ideale roadmap uit.

Experience Level Agreement

Vergeet het SLA, wij garanderen onze klanten liever maximale tevredenheid. Kunnen medewerkers altijd snel genoeg inloggen en zijn zij tevreden met de gebruikte systemen? Dankzij ons Experience Level Agreement (XLA) vertrouw je op regievoering waar jouw medewerkers blij van worden.

Daarom kiezen klanten voor Avensus

Net als onze klanten in de zorgsector, in dienstverlening, bij de overheid en in de industrie naar de cloud of de complete IT-infrastructuur beter inrichten? Profiteer van de belangrijke voordelen waar onze klanten blij van worden:

  • Betrokken specialisten die werken aan gebruiksgemak
  • Altijd up-to-date met nieuwste technologieën
  • Focus op slimme IT-beveiliging

Cases

IT Audit & Assurance, Managed Cloud, Managed Security, Transitie

Avensus creëert digitale werkplek voor de mobiele zorgmedewerker

Nu de hybride cloud en de ‘consumerization of IT’ oprukt, is er een verschuiving zichtbaar naar gebruikersgemak, toegevoegde waarde en eenvoud van uitwisseling van informatie en apparatuur. IT-innovaties die we thuis al gebruiken, adopteren we daardoor ook sneller op ons werk, mits organisaties dit ook toelaten.

Bekijk case

Nieuws & Blog

Menu