24×7 Managed Services

100% Availability & Guaranteed Results

Is it advisable to keep everything in-house, or is it better to outsource IT? The exponential growth of technologies means we have to live up to increasingly higher demands in respect of digitisation and privacy. Organisations must strengthen their (competitive) edge by utilising IT innovations and monitoring regulations closely. Guaranteed expertise, cost optimisation and availability play a crucial role in the strategic decision to outsource IT.

Leading the way and implementing IT innovations together
Avensus supports organisations in terms of efficiency, continuity and security. Smart choices improve the quality and IT security and reduce costs. ICT becomes manageable again and has a longer lifespan. Insight and continuity are important to any board of directors; they facilitate planning and management. An ICT environment based on pay-per-use is generally the best choice.

Control of the whole IT chain
Together, our service managers and specialists bear responsibility for the operational and tactical management of your contracted IT suppliers. We do the checking and monitoring and you remain in control. Agreements are clearly documented in an SLA.

Our experienced team ensures user support, mobility, infrastructure and security issues dovetail with organisational objectives. This means you can focus on your core activities while we ensure your IT remains up to date. We have devised a secure outsourcing strategy to facilitate a solid partnership:

  • Strategy & objectives
  • HRM
  • Governance
  • Cloud roadmap
  • Transition
  • Secure 24×7 IT management
  • Innovation

Transparent partnership in support

If you would like to know more about full or partial outsourcing of your IT, or our managed cloud services, contact Manfred Pallencaöe.

 

Manfred Pallencaöe

Manfred Pallencaöe
Director Managed Services Avensus
mpallencaoe@avensus.nl

  • Servicedesk

    Een betrokken beheerteam
    Avensus Servicedesk bestaat uit IT professionals die zorgen dat uw IT-omgeving up-to-date blijft en continue beschikbaar is. Gebruikersondersteuning en het afhandelen van incidenten en changes worden volgens afgesproken KPI’s uitgevoerd. 24x7 staan wij voor u en uw medewerkers klaar.
    Ga naar pagina
  • Service Management

    Inzicht en controle
    Service management zorgt voor de juiste afstemming tussen vraag en onze diensten. Wederzijdse verwachtingen worden in een SLA vastgelegd en periodiek gerapporteerd.
    Ga naar pagina
  • 24x7 Network & Server services

    100% Beschikbaarheid
    Server en netwerk moeten 24x7 beschikbaar zijn voor medewerkers en klant. Up-to-date houden, storingen signaleren en verbeteringen aandragen; dat is wat u van ons kunt verwachten.
    Ga naar pagina
  • Smart Security Services

    Een veilige digitale transformatie
    Een digitale toekomst, maar wel zonder risico. Dat is onze ambitie. Risicobeperking en compliancy bepalen de mate van inzet van IT-security
    ga naar pagina
  • Managed Workspaces & MDM

    Slimme apparaten zijn de werkplekken van morgen
    Flexibiliteit en altijd, overal kunnen werken. IT-security en het beheer van alle devices is een uitdaging. Werk en privé lopen door elkaar heen en dit verhoogt zeker de risico's. Inzicht en controle zijn een vereiste.
    Ga naar pagina
  • On-site Support

    Volledig beheer & Ondersteuning in IT-keten
    Waar heeft uw organisatie behoefte aan; volledige ondersteuning of gedeeltelijke inzet. Wanneer nodig kunnen we onze beheeractiviteiten up- en downsizen
    Ga naar pagina
mautic is open source marketing automation