24×7 Managed Services

100% Beschikbaarheid & Resultaatgarantie

Is het verstandiger om alles in eigen beheer te houden of om ICT uit te besteden? De exponentiële groei van technologieën maakt dat er steeds hogere eisen gesteld worden ten aanzien van digitalisering en privacy. Organisaties moeten hun (concurrentie-)positie verscherpen door het inzetten van IT-innovaties en moeten regelgeving op de voet volgen. Kennisborging, kostenoptimalisatie en beschikbaarheid spelen bij de strategische keuze tot uitbesteding van ICT een cruciale rol.

Samen de regie voeren en IT-innovaties inzetten
Avensus versterkt organisaties op het gebied van Efficiëntie, Continuïteit en Security. Door slimme IT-keuzes worden kwaliteit en it-security verbeterd en kosten verlaagd. ICT is weer beheersbaar en moet voor langere tijd meegaan. Inzicht en continuïteit is voor de directie belangrijk, daarop kan men plannen en sturen. Een ICT-omgeving op basis van pay per use is veelal de beste keuze.

De gehele IT-Keten onder controle
Onze service managers en specialisten dragen samen zorg voor de operationele en tactische aansturing van door u gecontracteerde IT-leveranciers. Wij controleren en monitoren en u houdt de regie in handen. Afspraken worden duidelijk vastgelegd in een SLA.

Ons ervaren team laat Gebruikersondersteuning, Mobiliteit, Infrastructuur, en Security vraagstukken aansluiten op organisatiedoelstellingen. Hiermee kunt u zich focussen op uw kernactiviteiten en dragen wij zorg dat uw IT up to date blijft. Om tot gedegen partnership te komen, hebben we de Secure Outsourcing Strategie geformuleerd:

  • Strategie & Doelstellingen
  • HRM
  • Governance
  • Cloud Roadmap
  • Transitie
  • Secure 24×7 IT-beheer
  • Innoveren

Transparante samenwerking in support

 

Meer weten over het geheel of gedeeltelijk uitbesteden van uw ICT of onze Managed Cloud Service-diensten, neem contact op met Manfred Pallencaöe.

 

Manfred Pallencaöe

Manfred Pallencaöe
Director Managed Services Avensus
mpallencaoe@avensus.nl

  • Servicedesk

    Een betrokken beheerteam
    Avensus Servicedesk bestaat uit IT professionals die zorgen dat uw IT-omgeving up-to-date blijft en continue beschikbaar is. Gebruikersondersteuning en het afhandelen van incidenten en changes worden volgens afgesproken KPI’s uitgevoerd. 24x7 staan wij voor u en uw medewerkers klaar.
    Ga naar pagina
  • Service Management

    Inzicht en controle
    Service management zorgt voor de juiste afstemming tussen vraag en onze diensten. Wederzijdse verwachtingen worden in een SLA vastgelegd en periodiek gerapporteerd.
    Ga naar pagina
  • 24x7 Network & Server services

    100% Beschikbaarheid
    Server en netwerk moeten 24x7 beschikbaar zijn voor medewerkers en klant. Up-to-date houden, storingen signaleren en verbeteringen aandragen; dat is wat u van ons kunt verwachten.
    Ga naar pagina
  • Smart Security Services

    Een veilige digitale transformatie
    Een digitale toekomst, maar wel zonder risico. Dat is onze ambitie. Risicobeperking en compliancy bepalen de mate van inzet van IT-security
    ga naar pagina
  • Managed Workspaces & MDM

    Slimme apparaten zijn de werkplekken van morgen
    Flexibiliteit en altijd, overal kunnen werken. IT-security en het beheer van alle devices is een uitdaging. Werk en privé lopen door elkaar heen en dit verhoogt zeker de risico's. Inzicht en controle zijn een vereiste.
    Ga naar pagina
  • On-site Support

    Volledig beheer & Ondersteuning in IT-keten
    Waar heeft uw organisatie behoefte aan; volledige ondersteuning of gedeeltelijke inzet. Wanneer nodig kunnen we onze beheeractiviteiten up- en downsizen
    Ga naar pagina

Avensus Nederland BV

Almere

Delft

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? 
Schrijf u dan in voor onze driemaandelijkse mailing!

Kalender

mautic is open source marketing automation